Find companies:

• Job Security/Advancement
  • Management
  • Job Culture
I enjoyed working at Imtech
Company Representative/Supervisor Pre-Press Dept (Former Employee), Ann Arbor, MIMarch 26, 2013
Pros: flexible hours, nice environment
Cons: company closed due to owner's divorce.
A typical day would be all pre-press work including ordering, inventory, quality control and customer service. I was trained in many areas so I would work in different departments as needed. I enjoyed the flexible hours and the hardest part could be last minute jobs coming in. I learned a lot about customer service while working at Imtech.
Job Culture
Great work environment, very well rounded company.
supervisor (Former Employee), Corvalis, OregonApril 20, 2012
Pros: great environment
Cons: got layed off
Enjoyed working at Imtech. Performed shipping services, with Fed Ex worldwide. Advanced to supervisor over production line. Scheduling hours, adjusting work loads, improving processes, Documenting processes,
Gezellig bedrijf.
Boekhoudkundig Medewerkster (Former Employee), AmersfoortNovember 30, 2013
Ik heb hier met veel plezier gewerkt op de crediteurenadministratie.
Ik ben hier weg gegaan, omdat ik meer uitdaging zocht.
Job Culture
was een mooi bv om te leren
installatie montuur (Former Employee), Amsterdam-Zuidoost, NHNovember 1, 2013
Pros: gratis koffie en opleidingen enz
Cons: na de ontslag rondes ging het achter uit met imtech wel jammer
een goed morgen met eerst koffie en praten over de dag planning wat we gaan doen en de veranderingen op tekening
ik heb hier veel geleerd en veel ervaring op gedaan
het moeilijkste was dat niet altijd een tekening niet klopt ten opzicht op de werk vloer maar na wat praten et andere op de werk vloer was dit zo opgelost veel leuke collega`s die je goed – more... mee kon werken
ik ben zelf ook goed voor andere ik help graag een handje me – less
Gran empresa
Tecnico (Former Employee), Alicante, VCOctober 22, 2013
Pros: sueldo, asegurados, seguridad en el ambito del trabajo
Cons: la monotonia de mi puesto
Los días en mi caso eran monótonos, aprendí muchísimos en cuanto a media y alta tensión, la dirección y gerencia en la empresa es espectacular y grata, los colegas llegamos a ser amigos, la parte mas difícil la despedida, y lo que mas me gusto lo aprendido, y la experiencia obtenida.
Job Culture
veel zelfstandig maar ook in team verband werken
mln monteur (Former Employee), Zwolle, OVSeptember 1, 2013
samen met collega's nieuwe verkeersinstallaties plaatsen en het gebruiksklaar opleveren aan klanten. veel uitdagingen in het oplossen van storingen en zo mede mijn kennis vergaard.
Algemene werkzaamheden bij imtech
Technicus (Former Employee), Groningen, GRJuly 10, 2013
Pros: fijne collegas goede voorzieningen en een goed salaris
Cons: die kan ik niet bedenken
Hallo ,ik ben bij Imtech begonnen in 2001 op vestiging Leeuwarden als Chef monteur na een paar leuke eigen klussen zoals;verzinkerij schepers in Harkema ,Comenius scholen in Leeuwarden en nieuwbouw gemeentehuis Balk.Toen het daar na een paar jaar wat minder werd met het werk,ging onze afdeling verhuizen naar groningen,waar ik mee mocht als tecnicus – more... hier heb ik tot 1 juli 2013 met plezier samen met mijn collegas gewerkt op vele grote projecten;zoals het UMCG/Nij Smellinghe/FPK Assen NHL Leeuwarden/ Campina Wageningen/ ENEXIS Zwolle en nog vele andere klussen.Maar helaas ben ik daar per 1 juli overtollig geworden. – less
Job Culture
Productieve omgeving met zeer goede sfeer
Administratief medewerker (Former Employee), HengeloJune 14, 2012
Pros: het kantoor was zeer dicht bij mijn huis gelegen, ik kon dus meer werken omdat ik geen reistijd had
Cons: het was van te voren duidelijk dat het om een tijdelijke functie ging
Bij Imtech werkte ik op uitzendbasis van 1 januari tot en met 31 mei.
Het werk bestond uit ; het invoeren van weekstaten van de monteurs, het controleren van de inkoopfacturen en het factureren naar klanten.
De sfeer op de afdeling was erg goed. Ondanks dat ik een uitzendkracht was en van te voren duidelijk was dat het tijdelijk zou zijn voelde ik me – more... zeer gewaardeerd door mijn collega's. Dit heeft een zeer positieve indruk op mij gemaakt. – less